Internetdöd!

Hej mina gullegrisar. Nej jag har inte glömt bort bloggen men vårat internet har legat nere, och jag ville gärna inte sätta mig hemma hos sofia och blogga när vi väl ses. Inte så jätte socialt kanske. Ska försöka sammanfatta helgen än så länge lite kort. Igår så var jag hemma från skolan för att jag hade migrän när jag vaknade (Hade det redan i Torsdagskväll) men iallfall så blev det värktablett sen sova till TVÅ! oj snacka om att vara trött. Men iallafall så vaknade jag pigg och glad utan huvudvärk. Så jag gick upp och fixade mig för det vankades tjejkväll hos Sofia som var väldigt trevlig :) Det var jag , sofia, zandra, lina, carro, madde och jessica. Efter ett tag skulle de äldre ner på krogen, så jag och sofia stannade hos henne. Senare var det efterfest hos Molle som vi gick på. Det var trevligt så tack alla för igår :D Idag så vart det stallet och vi skulle rida ut, jag fick Jadden. Han är så gullig, ser precis ut som en karusellhäst. Bra gick det också :) Idag ska jag väl träffa Sofia en stund. Men ni får ha det så bra så länge. Slänger upp lite bilder till er :)


                               Kroken <3                                                              Malf <3



                         Jadden <3                            Hitta en snygg bild på mig och mamma xD <3



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback