en liten till :)

Hello på er mina vänner, sitter nu och kan inte sova p.g.a denna jävla mage. Blir nog till att vara vaken en stund till sen lägga sig tidigare imorogn istället. Blir det inte bättre snart så vet jag att sjukhuset är ett måste men jag är så jävla rädd för att gå dit. Det bara sakar i hela mig och jag ryser när jag tänker på det. Men jag har ju ont det är som om någon hugger mig med knivar i magen, och det svartnar för ögonen. Har även hostat blod och nu har smärtan stigit upp i ryggen, kan vara njurarna (?) Men jag vet inte, äör nog lika bra att titta så att det inte är något tokigt. Trodde ju först att det bara var magsår, men så värkar det inte vara. Ska även kolla om det kan ha något med min p-stav att göra, någon som varit med om liknande som vet något? Tänkte att kanske den kan vara boven då jag nu haft mens i snart ett år! Nej usch vad deppigt detta blev, så nu ska jag avsluta med en liten lista. ( jag vet att ni gillar att läsa ;D )

saker du kanske inte visste om mig:
 
1. Fullständigt namn? -
Cassandra Michelle Frisk
2. Exakt ålder? -
17år, 11månader och 18 dagar :)
3. Vart bor du? -
Katrineholm
4. Bor tillsammans med? - Niklas, Kroken och Malf
5. Husdjur? -
Mina två katter <3
6. Färg på ditt hus? - Rött tegel
7. När är du född? -
91
8. Klass? -
HVF2 (florist)
9. Vilket år tar du studenten? -
2010
10. Något jobb? -
Björkviksponnyridskola :D !
11. När ska du sova ikväll? -
Så fort min mage blir glad.
13. Duschat idag? - Nej ska göra det imorogn bitti
14. Kramat någon idag? -
Ja Niklas, Kroken och Malf!
15. Pussat någon idag? -
Ja samma som på ovanstående fråga.
16. Vad har du ätit? -
Pizza som mina kära pojkvän köpte till mig <3 
17. Dagens klädsel? -
Mjukisbyxor och t-shirt
18. Dagens sötnos? -
Kroken och Malf.
19. Dagens roligaste? - Att det har kommit nya Rederiet avsnitt på youtube <3
20. Har du många vänner? - Jag har så jag klarar mig :)
21. Hur många har du kysst? - Jag har seriöst räknat varenda jävel, NOT!
22. Vem kramade du senast? - Kroken
23. Hur många vill du ha sex med? - En , min pojkvän.
24. Hur många har varit otrogna mot dig? -
En tror jag.
25. Har du pojk-/flickvän? - Ja
26. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Tror det var från Tina, orkar inte titta ;O

 FAVORIT:
1. Film? -
Svårt val, alla Disneyfilmer :D
2. Låt? - Just nu: Vi blundar med Carro
3. Mat? - Kyckliiiiiiiiiiiiiiiiiing
4. Dryck? - Kaffe helt klart, fråga alla som känner mig ;) 
5. Stad? -
Vet inte , Calaundra är fint :)
6. Land? - Australien
7. Ämne i skolan? - Matte, Idrott, Floristik
8. År? -
Jag diggar the 90´tis

SENASTE:
1. Personen du tänkte på? -
Mamma
2. Personen du kysste? -
Niklas
3. Gången du spydde? - I Fredags morse. 
4. Gången du grät? -
I helgen , p.g.a magen.  
5. Pizzan du åt? -
Quattro
6. Gången du var i göteborg? - Några år sen. 
7. Gången du var i stockholm? -
Ett halvår sen typ.
8. Gången du var full? - Torsdags.
9. Gången du var hög? -
Neva eva.
10. Personen som såg dig gråta? -
Niklas eller Mamma.

ANTINGEN ELLER:
1. Svart eller vitt? -
Vitt : ) 
2. Hund eller katt? -
Kissemisse. 
3. Ut och festa eller hemma och mysa? -
Hemma och mysa.
4. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel (singstar) 
5. Singel eller upptagen?
Upptagen
6. Lunarstorm, helgon eller playahead? -
Inget bara bloggen och bilddagboken.
7. Ragga eller bli uppraggad? -
RAGGA! 
8. Big brother eller paradise hotel? -
Just nu BB , men jag gillar båda :)
9. Svart hår eller blont? - Beror på vem som ska ha färgen !
10.Blåa ögon eller bruna? - Beror på här med vad personen passar i
11. Choklad eller lakrits? - Lakrits
12. Göteborg eller stockholm? -
Götet
13. Högerhänt eller vänsterhänt? -
Höger 
14. Coca cola eller fanta? -
Cola
15. Pizza eller kebab? - Kebab
16. Randigt eller prickigt? -
Gillar båda , men tycker att prickar är gulligare :) 
17. Älska eller älskas? -
En kombination.
18. Leva eller dö? - Dum fråga?

ANTAL:
1. Personer du älskar? -
Finns ett par stycken som jag ÄLSKAR, fast fler som jag tycker om :) 
2. Personer du hatar? -
Hatar är så starkt, men visst finns det folk jag gillar mindre!
3. Personer som sagt jag älskar dig? -
Finns ett antal
4. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Minns inte fem? tio? Nej jag vet inte :O 
5. Glassar du ätit på en dag? -
Noll
6. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Får se om det blir något iår
7. Gånger du haft minnesluckor? -
Några tillfällen, inte så många.
8. Piercingar har du? - Nooooooooll
9. Personer du saknar just nu? - Finns några. 
10. Gånger ditt hjärta brustit? -
Ett fåtal gånger av olika andledningar.

VEM:
1. Vill du kyssa nu? -
Niklas
2. Ska du träffa imorgon? - Sandra, Sarah, Tina, Emila och mina andra floristgirls!
3. Sjöng du senast för? -
Niklas
4. Hade du senast en msnkonversation med? -
Maxine, tror jag.
5. Spelade du tv-spel med senast? -
Sofia, Zandra, Madde och övriga hemma hos Sofia.
6. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Niklas och mina bebisar.
7. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Pappa, så att han fattar?
8. Förtjänar att dö? - Ingen , skulle inte ens önksa min värsta fiende död.
9. Vill du sova brevid inatt? Niklas, och det ska jag också!

VAD:
1. Gör dig glad? -
Niklas, familjen, vännerna , stallet , se folk lyckas.
2. Gör dig ledsen? - Orättvisa, skitsnack och människor som tror dom växt upp fast dom bara är barn, Njut av att vara barn för tusan. 
3. Vad vill du helst göra nu? -
Kunna sova
4. Önskar du att du slapp göra? -
Städa 
5. Vill du ha nu? - 
En god natts sömn.
6. Önskar du dig i födelsedagspresent? - tatuering, pengar, smink, en krogrunda någon? 
7. Längtar du till? -
Sommarlov, och att få jobba i stallet <3
8. Tycker du om dina betyg? - De duger.
9. Ångrar du i ditt liv? - Jag tänker framåt.!
10. Är det bästa som har hänt dig? -
MINA KATTER! <3





/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback