Du måste finnas!

PLUGG PLUGG PLUGG
    PLUGG PLUGG PLUGG
 PLUGG PLUGG PLUGG!


Jag blir tokig snart på allt detta pluggande men det måste ju göras någon gång det med , men inte idag ska baar läsa igenom matten nu innan jag går och lägger mig, orkar inte göra allt annat nu. HAr faktist kämpat på bra så jag har bara en uppgigt i arbetsmiljö kvar, och den ska jag göra i helgen. Efter det så slipper jag gå på dom lektionerna fram till sommaren vilket betyder att jag slutar 12.00 varje Tisdag :) Det ska bli gött, och nästa Tisdag slutar jag 9.30!!! YESYESYES , men då ska jag direkt hem och mysa med Niklas och bebisarna eftersom sen åker jag till Norrköping och kommer inte hem förens på söndagen. Det kommer bli tufft :/ Med tanke på att jag och Niklas inte varit ifrån varann mer än två dagar förut! Men man lever ju baar en gång så man måste ju chansa lite här i livet.

Nu fyller jag snart, bara några dagar kvar till min fest också.  Vi kommer vara hemma hos mig och Niklas, hade tänkt mig att vi kommer starta vid en sju/ halv åtta :) Så vill du komma? Det är bara höra av sig till mig, är bra att veta med tanke på att vi kommer bjuda på mat osv. Men dricka får man stå för själv.

Högst på önskelistan står en häst, men det kommer jag nog inte får. Ska faktist bli spännande för i år vet jag intealls vad jag ska få. Eftersom körkortet har mamma redan sparat pengar till, bilen är fixad och klar. Hum? Kanske kan det vara min tatuering? Jag kanske inte har sagt det än men nu är motivet bestämmt, ska vara en ävla som håller i en grå katt och så ska jag ha Krokens och Malfs tassavtryck under. Tror nog att det kan bli rätt häfftigt faktist. Nej nu ska jag snart sova är super trött. Men ni får ha det så bra.

Varje steg jag tar är för dig, varje andetag jag andas är för att jag vill vara din.
Du är det finaste jag har, för dig går jag igenom allt. Jag älskar dig, och hoppas
att det föralltid ska vara du och jag! Niklas, du är bäst <3



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback