Anonym? Suck!

Hejsan, idag så har jag haft sovmorgon :) Om man kan räkna det när man måste åka till skolan två timmar innan man startar. På morgonen så åkte jag tåg med Yrla, vi snackade lite, konstigt igenkligen att man inte ens sagt hej förr fast en att vi åkt samma tåg i snart två år och bor mittemot varann :P Sedan följde jag med min lilla Tina till sjukan och tog blodprov, hon alltså inte jag! Sedan har dagen bara rullat på, mina Norrköpings bönor skulle ut idag. Så jag hoppas dom får trevligt. En annan ska ju ha körlektion imorgon tio över sju på morgonen. Idag blir det PLUGGA PLUGGA PLUGGA ;/ Det är ju ett måste iof. Vill träffa Sofia också, men hon var upptagen tror jag. Hoppas vi kan ses imorgon eftersom att jag saknar henne!

Sen kommer vi till detta tråkiga igen som kallas feg anonym, tyvärr är denna människa så liten och ensam så att den inte har några vänner. Därför måste denna människa sitta och kommentera min blogg. Jag tycker så himla synd om dig, den kan inte vara roligt att vara så dålig att man skäms för den man är och inte vågar säga sitt namn. Så ärligt tar jag inte illa upp, utan lider med dig för att du är en sådan nolla. Du värkar tro att du vet mer än vad du gör, tror att de på sjukhusupplysning och apotek vet mer än vad du gör. Så var gullig sluta läs min blogg om du inte kan bete dig ch stå för vem du är? MEn jag ger dig en stor kram för det verkar du behöva din ensama jävel!

Nej nu väntar psykologin och samhällsboken.
Kram / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback