Vi gjorde det Caroline :D

Jag är ledsen att jag inte skrivit på länge men har haft fullt upp med fyra prov den här veckan :/ Och fix till melodifestivalen. På tal om melodifestivalen kan ni ju säkert räkna ut att jag är oerhört lycklig. Vi gjorde det Caroline, vi kom till globen. Wie, själv rösta jag nio ggr (a) I skolan fixade vi som sagt dekorationer till Melo. Jag fick göra Carolines louge dekoration (:D) , men tog tyvärr ingen bild på den. Sen så gjorde vi grupparbete där min grupp gjorde en stor dekoration, som skulle stå någonstans nere vid lougerna.  I helgen har jag träffat sofia, myst och haft trevligt.

Sen startade ju ridningen också, fast utan Maria som fortfarande har bebis i magen. Men snart tycker jag bebisen ska komma ut så man får se den lilla :) Och så vi får tillbaka ridfröken/chefen såklart. Själv så red jag på Ravon , fjordningen ni vet. Mycket trevlig man det där. Har även fått ett erbjudande av en dam på ridskolan att få en katt, en svart oriental med "piggelin-gröna" ögon. Ser ut som en liten panter, men jag har så svårt att bestämma mig hur jag vill göra. Vet även att denna katt har en mycket fin stam , och är väldigt väldigt vacker. Men vi får väl se om det blir en till familjemedlem eller inte! Nu måste jag tyvärr göra iordning mig eftersom det snart bär av ut till stallet, ska rida med andra gruppen idag. Har även mitt beslut jag måste fatta, att skaffa en till katt eller inte, ja det är frågan? Sen ska jag försöka komma ihåg att fota lite i stallet idag :)

Våran dekoration.




En sådan katt är det vi kan få hem, sugen som tusan :)

/ Kram M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback