Vårkänsla

Hej sitter på bussen på väg till skolan och känner mig ovanligt lycklig måste vara det vackra vårvädret som gör det :) Egftersom det mesta går fel idag men ändå har jag humöret på topp, inget jag klagar över. Det som känns lite jobbigt är väl att jag har två redovisningar idag, men men. Annars är allt kul sitter på bussen och steeeeeeeeeker i mina snygga flugbrillor som Nikas säger, och lyssnar på 70-tals disco (Y)

Nej nu tänkte jag berätta lite om Kroken och Maffe, det är bara framsteg de sitter och gosar med varann och springer runt hela nätterna och har party. Men det är bara trevligt. Maffe är tyvärr fortfarande lite skygg, men även framsteg där, om man plockar upp honom i farten så lägger han sigg och kurrar hur högt som helst. Och när han väl lagt sig till ro kan han ligga i flera timmar, charmtroll det där. Kroken är som vanligt och värkar inte alls så ledsen över att ha fått hem lillebror, det skulle väl vara att han inte uppskattar när Maffe tar hans sovplats som är irriterande :) Men jag är verkligen världens lyckligaste "mamma" ;) Nej nu är det snart dags att kliva av. Ska försöka ta lite bilder idag till bloggen både i skolan och hemma på kissarna. Men nu får ni nöja er med en bild på Maffe som jag tog härrom dan.



/ Kram M

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja du har ju också blivit tvåbarnsmamma ;) ungefär samtidigt som jag.

2009-03-26 @ 10:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback