Underbara helg <3

Hej, jag vet att jag inte fixat bilder, dumma jag. Men jag lovar det kommer så fort jag kommer ihåg att låna Stefans kamera eller orkar fixa batterier till min. I helgen har jag träffat bästaste Sofia och varit i stallet. Tyvärr är lilla Maja sjuk ( hoppas hon blir bättre snart) så vi fick ha Viktor igen i Lördags och då blev det Jadden som vat min andra hälft ;D Nej men det gick faktist väldigt bra. Och idag så fick Jörgen hoppa in, väldigt kul faktist. Har länge undrat hur det skulle vara att ha Jörgen och han var väldigt duktig tycker jag, fast självklart saknar jag Maria. Red iallfall Ravon , han är så underbar precis en sådan häst som jag skulle vilja köpa. Men han är förstås inte till salu, haha. Nej nu ska jag göra några tal matte och dricka mitt te. Sen blir det sova för min del. Men kan stolt tala om att imorgon börjar tågen gå igen. Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiippi :) Nej ni får ha det

Jadden <3                                                                       Ravooooon <3



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback