Tingeling, Tingeling

Sitter hemma och har nyss tittat på Den rätta för Rosing. Haha det måste vara årets skämt, verkar inte vara någon som är där för hennes skull iaf. Inväntar nu att BB ska börja, det är lite roligare. Tycker om när det kommer repriser på gemla pogram det blir liksom lite nostalgikänsla. Ett pogram som borde sändas igen är Fångarna på fortet. Skulle vara kul att se ett pogram där Gunde står glad som vanligt och sen ha sveriges komiker att tävla. Tex: Morgan Alling, Björn Gustavsson, Kristian Luuk , osv. Haha, skulle vara klockrent. Annars har det väl inte hänt så mycket utom att jag haft en helvets natt. Vaknade vid ett för att gå och kissa , somnade igen och vaknade tjugo minuter senare igen av att jag var kissnödig. Tänkte inte på det men när jag skulle kissa kom det ingenting. Gick till sängen men var förtfarande kissnödigt och hade ont i magen. Satt på toan i över en timme occ var "kissnödig" men det kom ca en droppe i minuten. Kunnde inte sove heller eftersom jag hade så obehaglig känsla. Niklas kollade runt på internet och sa att jag skulle lägga mig i badet , vilket jag gjorde. Så kom i säng ca halv fyra. Det var jätteläskigt, svettades massor. Hoppas verkligen inte jag behöver vara med om detta igen...

Imorgon och på Torsdag så är vi lediga från skolan, så då ska jag vara med mamma i stallet och bara ta det lungt. Kanske inte kan hjälpa till så mycket (beroende på hur jag mår) men sällskap får hon iaf.Kroken har jag jag lämmnat hos mormor så han ska bli slut imorgon och bara sova när han kommer hem.  Nej nu blir det mitt kvällste och plugga lite psykologi. Just det har kommit på exakt hur jag ska göra min tatuering nu, ska ha Krokens tassar och ovanför en älva som håller i en katt som likar Kroken samt hans namn. Kommer nog bli superbra tror jag.

Imorgon ska jag gosa med denna älskade sak <3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback