Tåg, tåg, tåg -.-

Sitter på tåget hem nu igen , min vanliga bloggplats :O Tänk så fint väder det vart idag så, nej absolut inte. Tycker synd att det blir sådant dåligt väder nu när ridningen startar igen. Det är ju nu våren ska komma och värma upp. Dessutom retar jag mig något fruktansvärt på vårat nya schema, det är hemskt. Gick till halv fem idag, är hur trött som helst, och imorgon går vi till fyra likaså Onsdagar och Fredagar slutar vi tio över fyra. Bara Torsdagar då vi slutar tjugo över tolv om lärarna inte kommer på något skoj som vi ska jobba över med :/ Jag fattar inte hur dom tänker, vet dom vad fritid är? Nej tror inte det. Plus att vi har stora hål mitt på dagarna, schemalägaren kanske ska tänka lite? Dessutom när vi har en hel del pendlare i våran klass, men det är ju inget som stör honom/henne. Som sitter på sina feta arslen och slänger in lektinoner där det passar, givetvis så att lärarna har de raster "de behöver" och inte jobbar fler timmar en vad en människa ska på en dag. Det är bara vi elever som får lida.

Nej nu längtar jag bara hem till min säng, en kopp te, gosa med Kroken och vara med Niklas. Men nej till råga på allt har vi en hel del läxor och prov med. Snälla kan inte gymnasiet bara ta slut och jag få studenten? Nej nu ska jag vara en duktig flicka och klara av det här :) Hoppas Sandra kommer imorogn. Har ju bakat en tårta till henne som jag så klart glömde imorse. Men den tar vi med imorgon. Nej nu är jag nära Kholm. Ni får ha det. Uppdaterar kanske senare när man är på bättre humör.

/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback