Plugg!

Hello babys, har pluggat lite idag. Känns skönt att ha fårr bort lite skit. Läste även igenom samhällen som jag aldrig brukar göra annars ; ) Idag så har ju lilla Maffe kastrerats också, stackars liten. Idag när han kom hem var han helt borta i huvet och vingla, spydde mm. Läskigt att se faktist. Pratade även med Sofia idag så vi kanske ska ses imorgon <3 Saknar ju flickan, livet blir så mycket jobbigare då man inte träffar sina vänner. Känns som om man måste ha någon att skvallra lite med, skratta med och bara berätta allt för. Jag är så lycklig att jag har världens bästa vän. Visst kan jag prata med Niklas också, men tror inte han är så sugen på att lyssna på alla "tjejsaker". Men annars är ju han världens bästa pojkvän också, sen inte att glömma mina små bebisar. Nej nu ska jag göra det sista på min idrottläxa, sen blir det big brother och sängen. Ni får ha det bäst.


/ Kram M

Kommentarer
Postat av: Soooooooo

LöV yOu <3 lol!! :P

2009-04-01 @ 14:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback