Mina bebisar är finast :)

Måste berätta världens gulligaste händelse :) Imorse när jag vaknade delade mina bebisar på elementbädden här hemma, den bädd som det varit ett himmla bråkande om. Jag är världens lyckligaste "mamma" som har så fina bebisar. Imorgon ska Maffe kastreras, stackrn. Men bättre det än att han går och sprayar ner hemma med urin och skriker. Har nu även kommit på vad mitt projektarbete ska vara, eller jag måste fråga Maria först om det går som jag tänkt men tror nog att det kommer funka fint. Plus att det är ju över att år kvar tills det ska vara klart ;) Imorgon är det prov i arbetsmiljö, men jag tror att jag har fått in de flesta delarna, ska även slänga ihop en begravningskrans till. Ska lägga ut en bild nu när jag kommer ihåg också på en av kransarna jag gjorde förra veckan. Snart är de ju påsklov också, sen en efterlängtad praktik i TRE veckor. Skönt att vara kvar i Katrineholm totalt fyra veckor, me looooove it. Nej nu blir det plugga lite matte innan big brother börjar , och lite te. God natt på er :*


Titta så fina dom är :) <3


Min begravningskrans förra veckan


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback