Mamma dagar <3

Kom hem för en stund sen, har varit på bilskolan och fixat lite papper. Och så var jag på praktikplatsen och presenterade mig. De två senaste dagarna har jag varit med mamma i stallet och bara myst. Igår så red jag på Ratata, han är ju verkligen hur trevlig som helst. Sen idag har jag borstad lite på Vera ( två-åringen) och såklart på Mirabell. Sen har jag såklart hjälpt mamma med hennes saker, mocka osv. Prata lite med Jörgen idag också om kattungen, så nu är vi riktigt sugna och tror verkligen att dom skulle ha kul ihop. Man måste ju tänka på djurets bästa och tror att Kroken saknar ett umgänge. Och så tycker ju matte att Maffe är väldigt gullig (a). Roligt är ju också att det är Krokens lillebror, så nu har jag bett mamma lägga undan pengar från mitt sparkonto så jag vet att jag har så det räcker till försäkring och vaccenation av katterna. Ska sluta nu för ska snart till mammsen och laga mat.

Mirabell <3


Ratata <3


Min prins Kroken <3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback