Maffe :)

Hej på er, kom på att jag inte får glöma att uppdatera viktiga saker i bloggen. Idag var jag i stallet och red Ravon inför Viktor ( eftersom Maria är mammaledig) Gick väldigt bra och tycker det är kul att ha en annan lärare ibland så man ser olika sätt att arbeta på, men saknar ändå Maria :( Men tror att hon eventuellt skulle ha min grupp imorgon :D Sen tog jag hem lilla Maffe ( som jag och Niklas även döpt till Mofasa) och han är alldeles för söt för att finnas. Så nu har jag två små bebisar och som det ser ut nu kommer vi att behålla honom. Han var lite skygg i stallet, men när vi kom hem och satt i soffan låg han brevid Niklas och bara kröp närmare och närmare. Hans och Krokens relation är inte så bra än, lite fräsande men det går nog snart över. Som är ju trots allt bröder. Annars har jag varit och fikat med Sofia en stund och snackat allmänt skit ute i det fina vårväderet. Nej nu blire te. Uppdaterar mer om mina kissemissar sen

Maffe <3                                


Och Kroken såklart <3





/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback