.

Hej på er alla söta som fortfarande står ut och väntar på mina inlägg, är hemskt ledsen att det tagit tid men har haft ont i magen som en dåre :/ Har mest legat och slappat, om jag ine varit i stallet, tydligen så är jag så stressad att magen tagit stryk av detta. Har ju även hafr sömnsvårigheter förut eftersom jag kännt mig stressad. Men nu har min älskade mamma hjälp mig massor, jag är så glad att jag har dig mamma du är det bästa som finns <3. Som sagt var jag i stallet i helgen och red Ratata och Jadden. Alltid trevligt i stallet, det är ett ställe jag verkligen trivs på, kan även tillägga att jag är extra glad för Marias skull som nu änkligen fått sin lilla Maja, Grattis Maria och Jörgen all lycka åt er.

På tal om bebisar så är det inte så bra med min lillfis :/ Han har ett sår på vänster bakben och jätteont i svanstippen.  Så fort man tar i svanstippen så skriker han och bakbenet ser inte kul ut. Vet inte vad han gjort men tror nog han har kliat sig för mycket. Han har även börjat bita på saker överallt, mina läxor , Niklas räkngar och annat viktigt. Alla säger att man ska skaffa en kompis till honom, men då skulle jag helst vilja ha en av hans bröder som finns i stallet. Vet dock inte om jag skulle få ta en nu? Måste prata med Jörgen och Maria för detta bitande måste få ett slut.

Nej nu ni ska jag sätta mig i soffan med mina två pojkar och kolla på Ballar av Stål och ta en kopp av mitt the , det ny som mamma köpte med lugnande effekt. Ha det..



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback