aj

Hemma idag, har fruktansvärda magsmärtor år glad att jag ens sitter i soffan nu. Imorse gjorde det massa ont. OCh Niklas har åkt till Åland så han kan inte hjälpa mig heller. Det är typiskt att nu när jag sköter skolan, tycker det är kul och verkligen mår bra så ska jag åka på detta. Jag ska eventuellt upp till akuten senare. Är mer saker som händer med kroppen men som jag inte vill ta upp här. Men kan säga så mycket som att jag troligen åkt på stress, så det är inte så bra. Ska till mamma sen och laga mat om jag orkar mig upp. Fast jag har ju åtminstonde min bebis som ligger hos mig och gossar. Nej nu ska jag försöka ta mig till köket och fixa te.



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback