snart orkar jag inte mer

Igår var en riktig bajsdag, vill inte gå in på för mycket detaljer. Men dagen i helhet sög hårt, jag bröt ihop. Mitt liv är verkligen jobbig just nu. Jag vill bara bort från allt skit, igår övervägde jag nästan att hoppa av skolan. Den äter upp mig innifrån och ut. I natt satt jag vaken och pluggade till halv fyra, men är fortfarande inte klar med allt. JUst nu känns allt så meningslöst, jag har hur ont i magen som helst för att kroppen är sönder stressad, känns verkligen som en hit att vara sönder stressad vid 18års ålder. Idag ska vi till smultronstället med klassen vilket även det känns piss, jag kommer inte kunns slappna av iallfall bara ha en stor klump i magen om vad jag måste göra tills imorgon. Orkar inte känna såhär längre, snälla någon hälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback