Mirabell <3333333

Hej på er var ett tag sen man skrev , ska försöka att bättra mig jag lovar. Anledning till att jag inte skrivit i bloggen är att skolan tagot all min tid,kraft och ork! Men nu ska jag göra ett försök att komma igen :P  Idag var jag i stallet och red pogram igen, gjorde det igår med fast med Neah. Igår gick det inte så jättebra, men idag red jag Mirabell och vi VANN! Jag är så lycklig, nu förstår jag verkligen varför jag älskar den hästen så mycket. Hon är världens mysigaste, snällaste och sötaste <3 Nu känner jag att vi är  tillbaka. Så i sommar blir det till att rida Mirabell de dagar inte Ulla rider om man får såklart.  Imorgon är slutspurten i skolan förstmuntlig redovisning i SvB , sen nationella i MatteB sen f&s prov på eftermiddagen. Fast på tisdag blir det mys för då ska hela klassen åka till Smultronstället och käka glass, sen ska eventuellt eliten festa på kvällen. Men nu ska jag dricka the, och plugga lite!

Så här fin var Mirabell efter dressyren på väg från stallet <3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback