Min lilla prins och jag älskar dig!

Sitter hemma nu ska snart ta ett ryck och städa lite här hemma, känns som man vill ha lite ordning tills i sommar så man kan bjuda hem lite folk :D Vid fyra kommer min mamma och hämtar mig för så ska vi åka och handla lite saker till stallet som barnen kan avdvända. Efter är det dax för möte med chefen och Camilla :D Då ska vi disskutera upplägget och kolla vilka grupper vi ska ha osv. ÅHHHH jag har verkligen det bästa jobbet man kan ha, me love! Igår var en trvlig kväll då jag var på stan och röjde runt lite. Träffa massa folk bl.a Pontus, Tommy, Billy, Daniel , Yrla osv. Ska förbi stallet också och se om Maggan kan trycka ut sina kattungar snart också , hehe isåfall kanske man ska hem till niklas och le med ögonen lite ;D  Ni får ha det!

/ Kram M



Kroken , min lilla prins jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback