Midsommar :)

Hej på folket.

Sitter hemma nu och mår väl sådär, haha men det är självförvållat. Igår började iallfall dagen med att jag och katterna åkte med min familj till mormor för att äta god mat :D Vid sex så mötte jag Lina och Sofia, då drog vi till Molle på party och hade det trevligt. Kvällen i stora hela var mysig och kul, tyvärr lite skit. Men vill ändå tacka alla för en bra kväll. Under förra veckan jobbade jag i stallet :D Det är så kul nu när sommaren har kommit igång och man får jobba. Me like! Jag red även Mirabell, själv på banan och jag tror aldrig det gått bättre någonsin om jag ska vara ärlig. Åh lycka. Imorgon ska jag iaf ut igen och prata med Maria samt fixa i stallet inför en ny lägervecka. En "hemligehet" någon vill veta? Michelle ska köpa valp nästa år. Visst det är ett tag kvar men man var ju tvungen att planera i förväg, ska ha en liten miniatyr bullterrier. Tänk att jag lyckades få med mamma på det, woohoo. Nej nu ska jag ta hand om min stackars skadade pojkvän, vi ska dricka thé och så ska jag leta efter en gullig B-ponny till stallet.




/ Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback