Jobba <3

Shettisbad var på schemat idag och det är ju för himla mysigt :D Jag hade först teori med barnen genom att visa hur man skulle göra osv. Tanken va att jag skulle dra upp byxorna och inte gå längre ut, saken var ju bara den att jag hade med mig världens sötaste Trolle. Ja jag är kär i en LITEN B-ponny :$ haha, men iallafall han skulle testbadas för att se om han var bra eller ej. Svaret? Jo han var ett riktigt blötdjur, han är underbar. Idag hade jag hjälp också av Linnéa och Nora i stallet, det var trevligt att ha någon att prata med , riktigt roliga tjejer :D Imorgon ska jag jobba med Nikas och Anna , vi ska ha uteritt och Handy Horse bana. Ska försöka komma ihåg att ta litev kort imorgon och nästa vecka. Kan ju vara kul att ha något, måste iallafall fota Trolle och Mirabell.

Åh, som ni hör så älskar jag mitt jobb något extremt, önskar att jag kunde jobba såhär alltid. Det finns inget bättre, det enda jag saknar med skolan är mina älskade flickor. Hv-ELITEN det är grejer. Men jag vet att vi inte kommer tappa kontakten p.g.a vi tar studenten. Nej tillbaka till jobbet igen, på Fredag är det ju uppvisning och då kommer massa föräldrar till stallet och tittar på sina barn. Sista dagen är alltid både rolig och sorgligt, roligt att se vad barnen lårt sig coh se hur stolta de är över att få visa upp vad de kan. Sorligt att behöva säga hejdå för denna sommar :/ Men tur att jag kommer ha mer tid nu i trean så jag kan vara i stallet mer och träffa dem :) På Fredag kommer även Anne-Lousie ut en sväng (hon var i stallet idag med) , alltid så kul att prata med henne haha, sen ska hon iväg och kolla på häst. Hoppas hon hittar en bra kusse som jag också kan rida på (a)

Haha nej nu ska jag och Niklas fira att vi varit tillsammans i ett år och fyra månader med en kopp te, sen kanske ett bad? Ni får ha det bra.


Trolle
2004
e:Okänd          u:Fanny

En LITEN b-ponny ( korsningsponny) , busig söt och underbar <3

/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback