HV2 <3

I onsdags var det svalutning på flotist, så vi tog en drive och gick ut i Tisdags. Det var as  nice vi gick till Hugo för att roa oss, sedan gick jag med Julia hem till hennes dräng och sov. Sedan vad det som sagt dags för avslutning på Onsdagen, och tror ni jag som den mes jag är kunde hålla tårarna tillbaka? Nej, kommer sakna mina flickor så in i helvete. Vi har verkligen sådan jävla sammanhållning, det kommer bli tungt nästa år när vi ska sluta :/. Men i torsdags så var jag iallfall i stallet och red Mirabell <3, den finaste av de alla, vi tog en sväng ut i naturen. Och idag ska jag snart ner till biblioteket med bästaste Sofia :D Nu ska jag titta klart på Rederiet avsintt 104 :P


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback