Vi kör igen :)

Jag har varit lite off i bloggvärden, har jobbat och gjort en massa annat. Och jag har helt enkelt inte haft tid men nu när jag inte har något jobb mer så kanske det kan vara läge att ta upp den gamla bloggen? Haha här kommer iallfall en liten sammanfattning vad jag hittills gjort under sommaren 2009.

Jag har haft Personalkamp och vunnit :)



     
       
  

Jag har ridit bästaste mirabell!




Jag har köpt bil.




Jag har bivit blondin.


Jag har jobbat på bröllop ( Gjort brudbuketten :D )




Det som nu återstår är att ta mig till grönan/lisebeg, ridläger, åka till västervik, partaj med HV-eliten <3

Nej nu ska jag till mormor och fika lite, ni läser mer av mig snart.

/ kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback