KandM <3

Hur mycket kan katter betyda igenkligen? Det slog mig nu, mitt liv skulle inte alls fungera utan dessa två underbaringar som jag har hemma. Dom är verkligen det bästa som har hänt mig, om jag håller på att tittar på en liten kisse till i stallet. Men känner nog precis som Niklas säger att vi borde flytta till större först. Men i denna stad så finns ju inget som intresserar oss. Mamma kom iaf med ett bra förslag, att leta efter ett litet hus precis utanför stan som är till uthyres? Nog om  det mina katter var det jag skulle berätta om. De är verkligen de finaste och raraste som finns. Jag verkligen smälter varje gång jag tittar på dem. Just nu ligger Kroken på min arm och gosar ( eller han tittar på rederiet och lådsas gosa xD ) och malf ligger och gosar på min mage. Säger bara en sak mina katter är bäst! Sen var det ett litet mer köp till min beställning (a).



Min älsklingar :*



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback