God morgon :O

Haha nu blev ni allt förvånade va, jag brukar nästan aldrig sova såhär länge. Men så går det när man sitter ute i ett partytält och snackar med Linda och Matte till fyra på morgonen xD Men trevlans var det, så tack för gott sällskap eller vad man ska säga? Idag händer nog inte så mycket ska ner och fika med Pappa sen och få en förklaring på varför hela familjen minus jag ska ner till Malta? Hur tänker han? "ooooj deras pappa bara råkade boka ett rum till dom samma hotell, precis samma vecka som vi skulle dit". Tror han att jag är hjärndöd på något sätt, eller är han det kanske? En annan sak som är rätt mysko är att min lillebror ska med för att dem inte kunde fixa barnvakt, men vem i hela helvete bokar en "barnfri" semester då man har sitt barn? Just den veckan? Nej nu ska jag lugna ner mig lite och "se vad han har att säga". Efter det ska jag hem och städa lite, eftersom på Fredags så vankas det party hemma hos mig :) Sen kanske det blir till att träffa Sofia och Linda? Nej nu ska jag fixa mig lite, see yaaaaa!


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback