Egoist? ;)

Hejsan, idag har varit en lugn dag. Sov rätt länge sen  bar det av upp till Willys för att storhandla med mamma och mormor. Niklas var med också såklart, efter det så övningskörde jag en sväng. Annars har jag bara legat hemma och varit seg, sovit lite och kollat rederiet. Imorgon ska jag ut till stallet och hjälpa Maria och Anne-Louise att ta hand om lilla vera. Sen ska jag titta när chefen rider på Mirabell. Ska faktist bli lite skönt att åka ut och bara slappa. Det kallar jag semester. Efter det blir det övningsköra sedan dags för att träffa brudarna, vi ska nog planera lite inför Fredag? Har även fått ett datum planerat för utgång med HV-Eliten, det kommer ske på Onsdag nästa vecka. Ska försöka få med datorn ner till Norrpan för att kunna uppdatera mer  ;)  Sen har jag ju varit lite egoistisk och beställt lite kläder till mig själv som ska komma med ett paket till mig nästa vecka :D Det enda jag inte fick med var leggings , så det ska ner och handlas på Fredag och då kanske jag kan få sällskap av en viss Sofia? Nej nu ska jag ta en sväng in i duschen sen ta mig en kopp Latte tillsammans med mina små pälsbollar. Niklas ligger ju och sover, tråkmåns!

Här är vad som är i paketet, något ni tror kommer passa mig?


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback