E-shoping

Det var en av de saker jag inte gillade förut men nu har jag kommit på att det faktist kan vara rätt kul :) Som ni vet så handlade jag på hm för inte så länge sen och det paketet ska dyka upp någon gång nu i veckan. Har nys varit inne på hööks och beställt lite saker till Mirabell. Fick bli benlindor, schabrak, borstar och ett träns :) Köpte även en liten överraskning till Bella och Mio , hehe. Hoppas dem ska bli glad men det tror jag nog, tror verkligen det blev den perfekta presenten. Nu ska jag även testa på en ny grej tänkte starta ett konto på Tradera och börja sälja saker jag inte längre behöver. Vad tror ni om det? Någon som testat och vet om det är kul/värt det? Jag la ju undan lite pengar från förra lönen och ska lägga undan lite nu också med tanke på att jag ska köpa hund i vår. Men tänkte att man kan fixa ännu lite mer pengar?


Nej nog om e-handel, idag så har jag lekt frisör på min snygga pojkvän. Han vart KORTKORTKORT hårig, och j*vlgt snygg om jag får säga det själv. Han är iofs alltid väldigt vacker, men nu vart han lite extra snygg. Ska se om jag kan få ett kort på honom imorgon så ni får se.  Själv har jag börjat undra på hur länge jag ska låte mitt hår växa? Vill igenkligen klippa bort det, men som folk säger det är väl smartare ett vänta till efter studenten och balen. Kan ju faktist vara kul att kunna göra något snyggt av det? Nej nu står det kaffelatte på menyn och titta på Rederiet ( Är faktist uppe i avsnitt 208)

Här är det jag beställt till Mirabell:

   
                                                       "de mörkblåa"                                     "det gråa"


(tryck för större bild)




/ Kram M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback