Tisdag

Var i skolan idag trots att jag är dunder förkyld, men har inte så mycket val eftersom jag fich reda på att jag hade ganska hög frånvaro, men nu har jag lovat mamma, lärare och Niklas att sköta mig så det är bara gilla läget. Bra saker idag: Jag fick reda på att jag ligger på VG i arbetsmiljö och säkerhet, plus att jag, sarah och sandra har kommit på världens grej till våran redovisning nästa vecka. Dåligt: jag är total förkyld, har massa plugg och är trött som en dåre! Niklas är och spelar poker, ni vet som han brukar på Tisdagar, och Kroken är osocial bara för han ligger i sin hängmatta och sover. Just nu sitter jag med en tom te kopp som behöver påfyllning, sen blir det ett bad med eucalyptus olja :).


Prinsen i hängmattan <3

/ Kram M

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja Alwin växer så det knakar! Och han pratar MASSOR nuförtiden... Bluddrar om allt möjligt i långa haranger. Han är jättegullig :)

2009-01-27 @ 23:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback