Tack mami!

Var hos mamma nyss och åt, så vart det en liten fika. Mamma och Stefan är för snälla dom, men fick dock ta med datorn för att plugga. BLÄ! Men vad gör man inte? Kroken var ju med också såklart, så han fick lite uppmärksamhet och lek. Med tanke på att jag pluggar och älsklingen är borta på poker. Sen kan jag ju bara berätta att krokens nya favorit att ta sig fram genom att sitta i min väska, ja det är sant. Förut satt han mycket på axeln men nu har han fattat att det är mysigare i väskan. Han är allt bra tokig han. Har också kommit på att jag måste skaffa praktikplats nu. Jobbig, jobbig! Ska söka hos anna trivdes verkligen bra där, det gjorde jag hos Stranviks med. Men vi blev så många där. Nej nu blir det tillbaka till pluggandet och en kopp blåbärs-te. Det kan jag rekomendera, inte pluggandet men tet ;D  Ha det bra <3

Pojkarna i mitt liv <3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback