Prov

Skrev nationella i engelska idag, var faktist inte så svårt som jag trodde utan ganska lätt. Och nu vet jag nästan vad jag ska lära på IV-valet nästa år, har pratat med Maria och funderar på att läsa Matte C och Engelska B tillsammans med henne och Sandra. Jag vill ju bli lärare, för er som inte visste, och tror nämligen att jag behöver engelska B för att komma in på lärarutbildningen(?) Jag vill ju bli lärare på högstadiet och lära ut matte eller svenska. Men ingen vet ju vad dom händer i framtiden ;D Imorogn blir slapp dag iallafall först floristik sen svets :) Efter det ska jag kolla om Sofia flickan vill hitta på något, det var ju ett tag sen. Men vad ska man göra måste ju tyvärr låta skolan komma i första hand. Har även sett att jag ha studiedagar jag inte visste om (Y) Ska kolla med mamma om man kan följa med till jobbet? hihi.. Nej nog för nu, ska ta en kopp kaffe sen ska jag och min pojkar hem till mamma för att laga mat. Wok ska vi göra. Ha det bäst alla <3

Jag vill ha sommar och vara med bästa Mirabell <3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback