Plugg,Plugg,Plugg och lite till plugg.

Hejsan där :) Kom hem för en liten stund sen , ska snart göra mig en kopp te sen blir det plugg för min del. Skulle igenkligen träffa Sofia men så vart det lite senare hemkomst än vad jag trodde :/ och jag måste verkligen plugga lite känner jag. Vi har fått en massa saker att göra. Vi ska bland annat lämmna in tre uppsatser i svenska, en i floristiken och ha ett prov i stil och kulturhistoria :O Så jag vill gärna vara klar med uppsatserna så fort som möjligt så man sedan kan fokusera på provet. Kommer ju vara borta en del nu också när man drar ut tänder och ska in med tandställningen, men det är baar att kämpa. Har förövrigt startat med Matte B nu , ganska klurigt men det värkar ändå skoj på något vis. Funderar på att läsa matte C?

Idag har vi även varit på besök i kakutushuset, som ligger i Sylten, haha hur man nu kan döpa ett område till Sylten. Aja det var tråkigt som f*n. Kan bero på att vi hade världens tristaste lärare med oss kanske! Fast vi hittade iallfall världens vackraste kaktus haha.. Men ska sluta nu för Niklas har varit gullig gjort te och mackor till mig :*

Haha den snyggaste kaktusen, jag vet att jag är omogen, haha.


/ kram M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback