Mitt nya beroende :)

Haha the sims2 undra om det finns något roligare spel? Nej jag tror inte det, haha. Ska spela lite till, ta en chockladkaffe, gosa med Kroken och den sova. Jag har ju sovmorgon i morogn bara för att jag ska dra ut tanden :) Missar ju tyvärr svetstekniken :/ Det är nog veckans roligaste lektion tror jag. Istället ska man sitta och lyssa på begravningsbyrån, munteret va? Fick nyss tips av Nina (min lillebrors jättegulliga mamma) att Johanna bor i Norrköping. Det hade jag totalt glömt, så ska försöka få tag på henne för att kanske ta en fika och få se hennes supersöta bebis i verklighet. Självklart vill jag träffa Johanna med har saknat henne massor faktist, trots att hon jävlades med mig alltid förr :P Nej nu kaffetime, godnatt på er!



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback