Min stackars pizza :(

Nyss så beställde jag och Niklas pizza, kan ju alltid vara gott. Om man får äta den ifred satt säga, jag vet min katt är bortskämd med det finn faktist saker mammas älskling inte får göra tex äta ur min mun, eller stoppa tassen i maten för att få tag på något gott. Men vissa kan ju inte få in allt i huvudet, trots att man blir bortkastad 100gånger. Men men, han är otroligt älskad  iallafall, och snart ska han bada vilket inte står högst upp på listan av favorit saker. Men som sagt vissa saker är ett måste (fast kan tänka mig att det ser rätt lustigt ut när niklas håller i honom med vantar medans jag spolar av haha) Annars blir det nog mest lungt med en film sen sova för att orka upp imorong. I helgen har jag inte planerat så mycket, vet bara att Erik skulle komma hit imorogn. Nej nu ska jag lura Niklas att göra kaffe (a) puss på er

                            

ps: igår tipsa jag om schinders list (en film om en man som räddade judar från förintelsen) och idag vill jag även tipsa om Mississippi Brinner, en väldigt bra film som handlar lite om KKK mm. Så ja jag erkänner jag är ett litet historie/rasism-freak och med det menat jag att områdena intresserar mig. Tycker om att veta grunder,följder och annat.

/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback