Matte B

Sitter hemma nu och pluggar, för "ovanlighetens" skull. Måste göra lite matte, eftersom jag försov mig förra Onsdagen och ligger lite efter. Snacka att det är tempo på matte B kursen, och så mycket nytt! Det är inte så svårt igenkligen, men innan man riktigt fattar så är det bara skit. Men iallfall igår så hade vi nior på besök som fick göra solitärer, för er som inte vet  så är det alltdå en blomma med några strån eller blad till. Och så fick vi berätta lite om vad vi tyckte om skolan osv, efter det så träffade jag Johanna och lille Lukas :) Johanna var gullig och bjöd mig på mat , tack så mycket :) Så får vi ta en fika nån gång då jag bjuder ;D Sen idag har det väl varit skolan, var faktist en ganska kul dag med relativt bra lektioner. Efter det vart det träffa Sofia och Zandra en stund för att snacka, det var trevlans! Har saknat er. Nu känner jag verkligen längtan efter Mirabell också , så typiskt när jag inte har några bra tider så jag kan åka ut till stallet, men ska snart jobba så då kan jag åka ut och träffa henne en stund iallfall. Nej nu blir det en kaffe till madame michelle, sen sova. Ha det bra <3

Självklart ligger filuren i mitt knä och sover :)


/kram M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du behöver inte bjuda tillbaks gumman! :)

2009-01-21 @ 22:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback