Levande?

Jus idag kan man undra om jag lever eller inte, lederna är åt h*lvete. På kvällarna kan jag inte sova för att det gör så ont i knän,armbågar,fingrar osv. Sen vet jag att smärtan alltid sitter kvar på morognen, och ibland som idag HELA DAGEN! Vet inte vad jag ska göra och kroppen känns bara stor och tung. Lyssna det blir bättre imorgon ska jag nämligen till tandläkaren för att dra ut en tand, skojsigt! Sen till Norrköping för att ha en lektion som slutar 12.10 vilket gör att jag missar mitt tåg vid halv ett. Då får jag vänta på nästa i två timmar. Ibland så känner jag mig verkligen lycklig ;D Nej men man får ta dagen som den kommer det  är inte alltid lätt. Nu ska jag ta Kroken och krypa upp i soffan för att kolla på Jerry Springer, Semestersvenskar och Made in Sweden.  Medans min underbara pojkvän gör mat till mig, han är bara bäst så är det <3

Älskar dig hjärtat <3


/ Kram M

Kommentarer
Postat av: Nina

Men gumman! Du kan ju alltid gå till Johanna,hon skaulle bli så glad!!! Ha det så bra. Kramar:)

2009-01-14 @ 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback