Helgen

I Fredags satt jag först hemma och stirrade på let´s dance efter det så vart det en lång promenad med Olivia och Linda.g. Var kul att träffas och snacka lite eftersom vi inte ses så ofta, vi får ta och göra om det någon dag tycker jag :) Igår så var jag med Sofia, Zandra och Johnny, vi tog en kaffe och pratade lite smått. Efter det gick jag hem till mamma för att syster hade köpt en present till Kroken, en sådan "hängmatta" som jag ville köpa till honom. Så jag blev nog gladast, men såg i morse att han sov i den iaf. Senare på kvällen var jag med Sofia kollade på Körslaget och Wallander. Snart bär det av till mormor så kissen får leka av sig lite, och förhoppningsvis vara trött ikväll. För ikväll ska jag plugga och eventuellt baka, då vill jag inte ha en katt springandes överallt. Har även tänkt fixa lite hemma så vi blir färdiga med allt snart.  Nej nu måste jag fixa mig själv lite innan mamma kommer, ha en bra dag.

Mirabell, du är saknad. Finns ingen bättre än du <3




/ Kram  M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback