Hej igen

Hejsan allihopa jag har inte kunnat blogga på ett tag eftersom jag inte kommit in på min blogg, måste ha varit något fel :/ Men nu är jag här  igen :) Har inte hänt så mycket iallafall sen sist. Idag var jag i stallet och hjälpta mamma eftersom en annan inte börjar skolan förens imorgon, LYX! Jag gosade massa med Neah som fick komma in eftersom hon går ute nu när hon är lite sprallig av sig :P och red Ravon det gick superB han är så snäll. Självklart flörta jag med Mirabell också ;D Jag skriver mer sen för nu ska jag ta en kopp te och titta på Shinders List. Om någon inte har sett den så är det verkligen en film jag rekomenderar. Det är så himla bra, älskvärd. Ha det bra <3

Neah , lilla gossunge < 3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback