God morgon

God morgon gott folk, sitter här nu och ska alldeles platta håret och sminka mig, för att sen gå till mamma och äta frukost :) haha. Och förstås hämta pappret med alla mina tandläkar tider :/ Jobbigt att behöva vara borta så mycket, och jobbig att dra ut tänder. Tycker det är så obehagligt. Och den andra feburari smäller det då ska tandställningen in i min mun. Låter kanske knäpp men jag längtar faktist, änkligen ska det bli av. Snart har jag fina tänder :D Idag blir nog en ganska seg dag i skolan , börjar dagen med svenska sen matte snitta blommer och sen stil och kultur historia. BAJS! Men det är bara kämpa sig igenom. Måste ju göra mamma stolt :) Nej ni får ha en bra dag allihop

/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback