Ge mig vila!

Min kropp är helt slut vet inte vad som sker, tror mest jag är trött efter allt pluggande. Kan väl bli så kan jag tänka mig. Igår var jag med Sofia direkt när jag kom hem, tog en kaffe först och bara snacka. Sen blev det Let´s dance :) Åh, Laila Bagge var ju grymt bra måste jag säga. Efter det så kolla vi på Runaway Bride, mysig film med Julia Roberts och Richard Gere. Den kan jag rekomendera för er alla freak som gillar mycket drama. Sen blev det lite Scrubs, efter det gck jag hem och tok somna ;D Idag har jag settat och kollat på Crowned, sen varit hos mamma och ätit pizza. Kom hem tittade på Körslagen och vart deprimerad över att Robban åkte ut. Hur fan röstar folk? Inte med öronen iallafall måste vara arslet! Men men , imorogn ska vi ha en liten städdag hemma, Niklas ska boka tvättstugen också hoppas jag. Nej nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och kolla Wallander/spela backpacker. Svar ja, kan göra två saker samtidigt :) Sen blir det nog sängen och somna till Schinders List. Natti <3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback