Frisyr

Idag har vi varit hos frisörerna på besök och fått fina frisyrer med blommdekorationer i :) Min frisör gjorde en liten busig frisyr med två orkideéblommor och hyperikumbär , vart snyggt faktist tänker ha kvar det i kväll tror jag. Vart lagom mycket liksom, inte överdrivet. Annars har jag itne gjort så mycket, vart hos mamma en stund med kroken och ätit, gott vare. Åt resterna från igår så jag och Niklas lagade enchiladas :) Ruskigt gott faktist. Idag skulle väl Sofia komma över en sväng, vet inte om vi skulle parta eller om det blir en lugnkväll med singstar och let´s dance. Niklas är ute nu och handlar med Erik och dom skulle förhoppningsvis köpa med mat hem , haha. Sen lovade Niklas att vi skulle byta gardiner och plocka lite hemma innan han går iväg. Ha det bra <3

Fint? :)

/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback