Brownie talar

Hejsan allihop, idag är det söndag vilket betyder att man snart ska tillbaka till skolan, suck! Det är inte det att det är skolan uten det handlar mer om all stress och vårat super dåliga schema. Vi som valde ekonomisk inrikting har inte sovmorgon en ända dag, dessutom har vi ett hål på tisdagar som är två och en halv timme, onsdagar en och en halvtimmes hål. Sen går vi till ca fyra/fem varje dag. Vilket betyder att jag åker sju på morognen och är hemma sex/sju på kvällen. Och det suger. I helgen så har vi haft vänner på besök i Fredags vi bjöd på middag, spela geni och hade trevlans. Lördag var jag i stallet med mamma och gossade med Neah :) Idag vart det bara ta det lungt. Och just nu tittar jag på A Lot Like Love, ska snart ta mig en kopp te :) Älsklingen spelar poker, för ovanlighetens skull haha. Imorogn ska vi beställa soffan också, eftersom mamma hjälper till lite med betalningen, tack mami! Sista händelsen i helgen var nog att jag blev brunett, :)


Flipp eller Flopp, vad tycker du?





/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback