2009

Jag sitter nu och hoppas på att 2009 ska bli ett toppen år, jag hoppas så att det blir bättre än 2008. Orkar inte vara osams med an massa folk, inte ha kontakt med folk. Jag vet att vissa saker kanske aldrig kan bli som jag en gång hade det, men man kan alltid göra saker bättre. Just nu känns det iallafall som att livet är på väg uppåt, jag hänger med i skolan och på den personliga fronten känns det bra. Har även nu kommit på att jag ska ta tag i livet på ett häsosamt sätt också, tänkte om någon skulle vilja börja jogga/promenera med mig några dagar i veckan? Skulle vara trevligt.  Har även på det sättet kanske glömma de depressionerna jag brukar ha. Eftersom de ofta kan komma med att jag känner mig ensam/tjock. Om man då både rör på sig och pratar med någon kan det kanske vara bättre? Jag hoppas det :)

En sak till, jag håller på att planerar för fullt inför min 18års dag. Jaja jag vet att det är lång tid kvar men har tänkt att kanske ha ABBA/70- tal eller 80-tals tema? Vilket låter roligast? ABBA-tema kan ju vara något eftersom de höll på så länge finns det ju massor av kläder att välja på. 70- tal är ju också kul kan man ju vara hippie eller något annat men jag vet inte. Ni får gärna komma med förslag. Kommer skicka ut inbjudningar senare till alla, men man får redan nu säga till om man är intresserad av att komma så jag vet om vi kan vara kvar hemma eller om jag kommer behöva hyra lokal ;) 


/ Kram  M

Kommentarer
Postat av: Sofia

ABBA ;D

2009-02-02 @ 14:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback