11 månader

Idag har jag och Niklas varit tillsammans i elva månader, och fler ska det bli. Jag älskar dig Niklas Greén <3



Jag vet att jag inte är någon skönhet eller så
om du lämnar mig kan jag väl det förstå
för vad har jag ge dig som ingen annan har
jag är ingen särskild medans du är underbar

 Aldrig ska jag sluta älska dig du är allt jag har
och allt jag ber om hoppas tror och vill att du
ska hålla fast vid mig att du är där för mig som
jag är där för dig ge inte upp

Livet är en gåta du är gåtans svar allt annat må försvinna
om du blott stannar kvar för också när jag tvivlar
det känns som allt är slut jag sjunker ner i hjälplöshet
och inte hittar ut  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback