Vi kanske är hagas basketklass? :P

Sitter på tåget nu och ska hem, ska bli jätte skönt att för en gångs skull vara hemma tidigt och få spendera lite tid med Kroken, han blir så  ledsen att vara själv. Eftersom varken mamma, niklas eller sofia är hemma så funderar jag på att ta med mig Kroken och åka buss till mormor. Det gör min pojke så glad, att få leka med sin syster :) Jo som rubriken tyder så har vi spelat bakset idag mot HV1 och vi ägde sönder dom. Fy fan kul vare. Så vi kanske borde heta florist/basket? Måste bara säga en sak att just nu står ett gigantiskt arsle mitt i min väg :S en tjej med noll kopp på vad hon har på sig, stackare :/ jag kanske borde säga något? istället för att fnissa. Nej nu ska jag vara snäll, men hon är väldigt stor och hennes tröja har åkt upp och så har hon svarta/genoskinliga strumpbyxor. Nej nog för mig nu.

Tove och Kroken , söta jävlar <3


/ Kram M

Kommentarer
Postat av: Johanna

80% av alla stora klär ju sig som om dom vore smala med lågt skurna jeans och försmå tröjor som hela tiden glider upp +o(

2009-02-11 @ 18:48:44
URL: http://jastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback