Du&jag <3

Vi två vad heter ni? - Michelle Frisk & Niklas Greén <3
hur träffades ni? - På fest först, sen lite snack på internet :)
hur länge har ni varit tillsammans? - 1år på Måndag ( 23/2) :) 
är ni förlovade? - Nej, men det kommer i framtiden :)
bor ni ihop? - Ja, eller jag bor hos Niklas <3 
har ni barn? - Nej , vi har bara Kroken. Det är  vårat kärleksbarn :) 
har båda körkort? - Ingen av oss nu, men tänkt att jag ska ha i sommar
kommer du ihåg er första kyss? - Ja, hemma hos mig :) 
vem sa "Jag älskar dig" först? - Jag tror faktist det var Niklas.
vem är äldst? - Niklas <3
vilka stjärntecken är ni? - Jag är oxe och älskling är Våg.
vem fyller först på året? - Jag :)  
vem är längst? - Inte jag iallafall
vem sjunger bäst? - Host, inga kommentarer ;D
håller ni i handen på stan? - Olika , ibland och ibland inte.
var nån av er oskuld när ni träffades? - Ja, en av oss.
kände ni varann innan ni blev ihop? - Ja, vi var kompisar innan
vad har ni gemensamt? - Humor, envisa och datanördar ^^
blev du kär i första ögonkastet? - kär och kär, tyckte Niklas var en sexybaby ;D
har ni någon speciell låt? - Ja faktist Magaluf med Orup
har ni några "fri kort"? - TILA TEQUILA :)
har ni stora framtidsplaner? - Nja, typ skaffa hund, flytta till större :)
har ni gråtit i varandras armar? -Jag har gråtit inte han :P
har ni varit utomlands tillammans? - Danmark och Finland, gills det? Annars har vi ju planerat ev Magaluf i sommar
vilket är ert bästa minne? -Jag vet inte riktigt har gjort mycket kul ihop.
vem lagar bäst mat? -  NIKLAS!
vad gör ni en vanlig vardagskväll? - Sitter vid datorn, bråkar med kroken ;D och kollar film.
ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Ja, det brikar vi nog :)
bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? -Tre minuter att gå.
blir du lätt svartsjuk? - Nej inte så jättelätt (a)
brukar ni bråka? - Nja, inte så ofta.
ringer eller SMS:ar ni mest? - Ringer
vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? - Ögonen och hans händer :)
vad använder ni för preventivmedel? - P-stav
brukar nån av er prata i sömnen? - Niklas säger att jag gör det, men han snarkar.

Älskar dig sweetheart :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback