Söndag :/

Hej små vänner, sitter och kollar på Beck nu :) Niklas spelar poker som vanligt, och Kroken ligger och latar sig. Då var lovet slut och imorong blir allt som vanligt igen, suck. Men lite saknar jag faktist mina små floristflickor. Helgen har varit helt okej, igår var jag hemma och tog det lungt. Och i Fredags sjöng jag singstar med Lina och Sofia för att senare gå till Molle och titta film, trevlans. Just det imorgon firar ju jag coh Niklas ett år. Snacka snabbt tiden går. Men det ska vi iallafall fira med presenter, jag ska laga mat ( fläskfilé, potatisgratäng och sås), Sen blir det väl en bra film och allmänt mys.  Nu ska vi fika här hemma med Latte och Kladdkaka, sen blir det lite sex and the city och läggdags.

/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback