Mindre intelligenta?

Jaha, idag kommer jag till tåget tio minuter innan det ska gå, för det första ser jag ett av "skabbtågen" som jag och Sandra säger. Ni vet dom där gamla? fick iallafall stå upp hela vägen hem (Y) Kändes kanon. I skolan hann jag klart med mina begravnings dekorationer :) Kändes jättebra, dessutom fick jag väldigt bra betyg på dom. Änkligen börjar det gå uppåt i skolan. Det ända som stör mig är muppar som inte fattar att vi ska städa, det dom gör är att sitte på sin arslen och glor. Medans vi andra som verkligen anstränger oss för att städa gör allt. Sådant gör mig fruktansvärt sur/upprörd. Jag tycker att man ska sammarbeta och hjälpas åt, men tyvärr är vissa av en mindre intelligent sort verkar det som :/ Stackare som inte fattar bättre. Men kul att höra var iallfall att lärarna kollar vilka som hjälper till och det avgör lite i betyget. Eftersom inom florist yrket ska man städa efter sig och inte låta andra göra det. Nog om iddys, tog hem en bukett åt min älskling idag också, alltiså inte Kroken untan Niklas. Nej nu ska vi äta, sen blir det ett bad tror jag. Vet inte vad som händer ikväll , blir nog mys med Niklas och kanske en kaffe med Sofia? Ha det <3

Begravningsdekoration, hög asymetrisk :)


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback