Morgon vänner

Hejsan , sitter på tåget nu på väg till skolan. Vart en liten sovmorgon ;) Ja jag vet jag ska skörpa mig , kommer att ta tag i allt efter lovet. Eftersom då är det en ny period då. Jag är så lycklig eftersom jag prövar mitt nya trådlösa för första gången på tåget. Och vet ni den håller 7,2 Mbit/sek precis som utlovat. Det var verkligen ett bra kap jag fick. Kan ju nämna att det är TELE2, hade 3 men det är inget jag skulle rekomandera folk som pendlar eftersom det dog hela tiden.

Måste berätta en sak om min lillfis, jag köpte ett slags pellets som man ska ha i kattlådan istället för sand. Det var som små bitar av papper, för det var ju både miljövänligt och billigt. Samt att den skulle ta bort lukten :) Men vad gör min lilla Krok? Jo går fram till lådan tittar i den och plockar upp en pappersbit i munnen, springer iväg och leker med den. haha han är inte normal någonstans.

Kroken var glad att mamma låg kvar en stund imorse, myskatt <3



/Kram M

Kommentarer
Postat av: H.Verven

haha :P men du med dina stadiga 23% frånvaro, borde vara mer i skolan :P haha!

2009-02-10 @ 18:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback