Jobbat

Idag har jag jobbat med sötanna :) vi hade kalas och det gick super alla barnen sa att dom var nöjda, men såg i ögonen att speciellt två tjejer var jätte nöjda. Älskar att ha kalas när barnen ser nöjda ut, det blir så mycket roligare då. Annars har helgen varit väldigt lugn, i fredags var det fest hos Molle. Efter det drog jag och Sofia till Jack och kolla film, mys :) Lördagen spenderade jag med min mysiga pojkvän, vi kollade tv och tog det bara lugnt. Imorgon är jag då ledig hela dagen för att få min nya bästa vän, just det tandställningen.  Nu har det ju varit lite dåligt med uppdaterande men det är för jag varit sjuk, så nu är jag back on track. Så snart kommer fler inlägg om min tokiga katt och tråkiga vardag ;D Ha det s bra.


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback