HJÄLP!

Hejsan, om det ens är någon som läser (?) hehe. Sitter hemma nu har varit i stallet hela dagen idag med. Red Ravon, han är så underbar. Tyvärr är ju inte underlaget det bästa , men man gör vad man kan. Annars tog jag in små tjejerna och stog och borsta. Dom är super mysiga, både Sockan och Vera. Nu är det så att jag behöver hjälp eftersom jag har panik, jag har ingen praktikplats! Har varit på massa ställen i stan och frågat , imorogn ska jag till Johansson och se efter men om dom säger nej har jag ingenstan att vara. Tänkte om någon kan tipsa mig om en bra butik?  Skulle vara jättebra. Förövrigt så håller jag på förfullt att fixa inför min 18års fest, jag vet att det är lite tidigt än ( fyller i Maj) Men jag vill inte att det ska bli ett fiasko. Vill att det ska bli en kul kväll att minnas , därför måste jag noga kolla vilka som ska få komma osv. Nu är det iallafall bestämmt att jag ska ha 70-tals tema. Ska bli skoj, och ja man måste vara utklädd för att få komma. Jag vet exakt hur min dress ska se ut :D Nej nu ska jag plugga lite och fixa en kopp kaffe.

Börjar även jogga från och med imorgon så om någon är intresserad av att hänga på så är det bara säga till, annars får väl Niklas följa med mig ;D

/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback