Fix =)

Nu sitter jag här och tar en kaffe/bloggpaus ur mitt fixande, ska på fest med bästaste Sofian. :) Vi ska till Sebbe för att gratta pontus som har fyllt 18, stora killen nu då. Grattis på dig <3 Tog hem blommor från skolan till honom också , kanske inte världens snyggaste bukett men något var det iallafall, ska komma ihåg att ta en bild på den innan jag går så ni får avgöra vad ni tycker? Den är formal , tror jag. Igenkligen lite för mycket blommor för det men skit samma. Jag har även sålt tre kakburkar redan , stolt man är då xD Så om ni är intresserade av att köpa en burk så hör av er, det går till klassresan. En burk kostar 50kr och jag lovar det är värt varande öre. Har havreflan,chokladbollar,lillebrors kolor, kexchoklad och Cafe cookies. Så passa på. Nej nu ska jag fortsätta fixa mig.


/ Kram M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback